Yangın ve Güvenlik Dergisi 133. Sayı (Mart 2010)

1 KAPAK KONUSU -RÖPORTAJ ~ UNDAI TELECOM Sektörümüzün kendini kesinlikle ifade edemediğini düşünüyorum. Ürünlerin kimyası gereği fuarlar için evet ama medyada yer almasının sektör çıtasının yükselmesine şu an maalesef çok fazla katkısı bulunmamaktadır. Bu sektörde yer alan irili ufaklı tüm firmaların sosyal sorumlulukla yani can/mal güvenliği konseptine de bağl ı kalarak ürünlerini geliştirdikleri, ortaklaşa hareket ettikleri noktada sektörün kendini ifade etmedeki problemi de bence kendiliğinden ortadan kalkacaktır. Yıllar öncesinden henüz endüstri meslek liselerinde Güvenlik Sistemleri Bölümü açılması hayallerde bile yoktu. Enteresandır; Furkan Mühendislik her konuda olduğu gibi yüksek öngörü ve taşıdığı sosyal sorumluk bilinciyle endüstri meslek liselerinin ve üniversitelerin Elektronik Bölümlerinde hocalara ve öğrencilerine ,J!::. fY'foducts gönüllü eğitimler vermeye başlamıştı . Geriye baktığımızda bu uygulamayı yaparak sektöre ve kamuoyuna olumlu etkilerini şimdi çok net görmekteyiz. Hala okullara, bayi adaylarına projelendirme, montaj, marketing konularında eğitimler vermeye devam ediyoruz. "2009 yılı için hedeflediğimiz organik büyüme hızımıza ulaştık" Ürün yelpazemiz Mieka, HTC, 3MK, C-TEC, Terrofire, AKOM, Promatic, Lorex gibi markalardan oluşmaktadır. Bu sistemler içinde yer alan alarm sistemleri şu an trend olan akıllı ev sistemleri ile entegre edilmekte olup, ev sistemlerinin çok daha fonksiyonel olmasını sağlamaktadır. Ayrıca kullanıcılara teknolojiden kolayca ve daha fazla yararlanma imkanı sunmaktadır. Aslına bakarsanız 2009 yılı için hedeflediğimiz organik büyüme hızımıza ulaştık. Ekonomik konjonktüre! dalgalanmalar ülkeden ülkeye farklılık gösterir. Her yıl hedeflerimizi belirlerken, öncelikle kendi ülkemizin var olan özgün ekonomik yapısını göz önünde bulundururuz. Global ve mevsimsel dalgalanmaları da göz ardı etmeden, firmamız bünyesinde afaki olmayan, gerçekçi büyüme rakamları belirleriz. 20l O yılı içinde bu çerçeve dahilinde hesaplarımızı titizlikle yaparak yeni yılı kucakladık. 201 O hedeflerimizin başlıca ları; üretimini ve ithalatını yaptığımız ürün çeşitlerini artırmak, buna bağlı olarak Ar-Ge departmanımızı gerek mekan, gerekse kalifiye personelle daha da güçlendirmek, var olan yurtdışı iş ortaklıklarımızı küresel bir ağ ile daha geniş kitlelere yaymak ve sosyal sorumluluk projelerine daha fazla zaman ve kaynak ayırmaktır. ■

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=