Yangın ve Güvenlik Dergisi 139. Sayı (Kasım-Aralık 2010)

'HABERLER Kont Bilişim Grubu Güvenlik Teknolojileri Sektöründe de İddialı Bilişim sektöründe, satış, pazarlama ve lojistik alanlarının önde gelen oyuncularından Kont Bilişim Grubu, iki yıl önce adım attığı güvenlik pazarında da iddialı. Samsung, Crea ve Smartsec'in ardından iş ortaklarının arasına Bosch'u da ekleyen Kont Güvenlik Teknolojileri 2008 yılında Samsung Techwin ile birlikte adım attıkları güvenlik sektöründe yeni iş ortaklıkları ile hızla büyümeye devam ediyor. Kont Güvenlik Teknolojileri, hizmete geçtiği 2008 yılında 2.5 milyon dolar olan cirosunu, 2009-201O yılında l O milyon dolara çıkardı. Üst segment markaları arasına BOSCH markasının CCN ve iP ürünlerini de kattıklarını kaydeden Kont Güvenlik Teknolojileri Satış Müdürü Ercan Tekyıldız, "Dünyada, kamera sistemleri konusunda Bosch b i rinci sırada yer alıyor. Kont Güvenlik Teknolojileri'ni ekonomik segmentte Smartsec, orta ve üst segmentte Crea, üst segmentte ise Samsung ve Bosch olarak konumlandırdık. Bu markaların kamera, lens, montaj ayağı, muhafaza, kayıt üniteleri, monitörler ve aksesuarları ürün portföylerini oluşturuyoruz. Ürünleri, teknolojiyi sürekli takip ederek, hem analog hem de iP sistemler olarak bulunduruyor ve yine teknolojiye bağlı olarak sürekli yeniliyoruz. Aynı zamanda, 2011 yılının ilk çeyreğinde, alarm sistemler i nde yeni bir marka ile işbirliğine de gideceğiz" dedi. Kont Güvenlik Teknolojileri olarak 300'ün üzerinde aktif bayi ile hizmet verdiklerini söyleyen Ercan Tekyıldız, "Güvenlik sektöründe uygulama yapan firmalara, bu ürünleri sağlayan Kont Bilişim'in referansları arasında, tüm PTT şubeleri, DHL, AK Parti İstanbul İl Başkanlığı, Viaport, Bakü Sınır Karakolları, Yörsan, Anayasa Mahkemesi ve Bolu Mobese Sistemi gibi kurum ve kuruluşları sayabiliriz" diye konuştu. Güvenlik teknolojisi sektöründe Türkiye'de gelişimin önünün açık olduğunu da ifade eden Ercan Tekyıldız, Kont Güvenlik Teknolojileri olarak, 2008 yılında 2.5 milyon dolar olan cironun 2009-201 O yılında 1 O milyon dolara ulaştığını sözlerine ekledi. IBM Çalışanlarından Malatya'ya Stratejik Yaklaşım Danışmanlığı IBM'in insan kaynağından yararlanarak, gelişmekte olan ülkelerin sosyal ve ekonomik kalkınmasına katkıda bulunmayı amaçladığı Kurumsal Hizmet Gücü programı Mersin ve Gaziantep'in ardından Malatya'da gerçekleştirildi. 11 Ekim -5 Kasım 201O tarihlerinde gerçekleştirilen Kurumsal Hizmet Gücü programının üçüncü etabında sekiz farklı ülkeden l 4 /BM çalışanı toplam 3000 saatlik gönüllü hizmetle Malatya'nın ekonomik ve sosyal kalkınma öncelikleriyle birebirbağlantılı projelerde stratejik öneriler ve planlar sundu. Malatya Valiliği'nin ana koordinasyonunda; Fırat Kalkınma Ajansı, Kayısı Akreditasyon Kurumu, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü, T i caret ve Sanayi Odası gibi yerel kurumlar ile çalışan Kurumsal Hizmet Gücü ekibi dört alt ekip halinde görev yaptı. Programın kapsamı Malatya Valiliği'nin BM ile yaptığı temaslar çerçevesinde belirlendi. Programda Malatya'daki temel sorunlar çerçevesindeki konular ele alındı. Yapılacak çalışmaların özellikle halihazırdaki süreçlerle çözülmeye çaba harcanan ko- - 1 YANGIN ve GÜVENLiK SAYI 139 ■ 20 nulara stratejik bakış açısıyla katkı sağlaması amaçlandı. Kurumsal Hizmet Gücü Programı Hakkında IBM'in Türkiye'de de yürüttüğü kurumsal sosyal sorumluluk çalışmalarından olan Kurumsal Hizmet Gücü programı IBM'in insan kaynağından yararlanarak, gelişmekte olan ülkelerin sosyal ve ekonomik kalkınmasına katkıda bulunmay ı amaçlıyor. 2007 yılında topluma fayda sağlamak üzere oluşturulmuşbirgönüllü hizmet programı olan Kurumsal Hizmet Gücü bir şirketin daha akıllı ve küresel olarak bütünleşmiş bir dünya için ihtiyaç duyulan yeteneklerin sunulması ve bu yeteneklere sahip liderler yetiştirilmesine yönelik çalışmalar yapıyor. Program kapsamında yüksek performans gösteren /BM çalışanları gelişmekte olan pazarlarda, küresel takımlar ve farklı kü l ­ türlerle geleneksel ofislerin dışında çalışıp, daha sorumluluk sahibi ve sürdürülebilir iş uygulamalarına yönelik toplumsal beklentiler i karşılıyor l ar. Rakamlarla Kurumsal Hizmet Gücü • 18 ülkede hizmet sunuldu. • Programa 15.500 /BM çalışanı başvurdu. • 201 O sonu itibariyle gönüllü 1000 IBM çalışanı ekiplerde yer aldı. • Toplam 250.000 saat gönüllü hizmet sunuldu. • Türkiye'ye dünyanın 1 O farklı ülkesinden gelen 53 IBM çalışanı 13.000 saat toplum hizmetinde bulundu. • IBM Türk'ten 5 kişi Kurumsal Hizmet Gücü ile Brezi l ya'da ve Malezya'da gönüllü hizmette bulundu. t 2010-2011'de 6 IBM Türk çalışanı daha bu projeye katılmaya hak kazandı.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=