1 GÜVENLiK - RÖPORTAJ Dr. Mehmet Bilgay Akhan: "550 Bini Aşkın işletmenin Tercihi Karel Olarak .. Hedeflerimiz Global Olçekte . . . " Şu anda 550 bini aşkın işletme Karel sistemi kullanıyor. Türkiye'nin en büyük en yaygın en etkin dağıtım kanallarından birine sahibiz. Türkiye'nin 81 ilinde en az bir tane olmak üzere 320 adet yetkili satıcımız ve binden fazla satış noktamız var. Bu da bizi hem satış hem de satış sonrası hizmet için çok etkin kılıyor. Karel'in Türkiye için gurur duyulacak bir konumu var. 20'den fazla ülkeye ürün ve teknoloji ihraç ediyoruz. Karel, Gartner'ın araştırma raporlannda da belirtildiği üzere Türkiye'nin yanı sıra Ortadoğu ve Afrika bölgesinin PBX pazar lideri, dünya pazarında da en önemli l 5 büyük üreticinden bir tanesidir. Yurtdışında herhangi bir pazara girdiğiniz zaman orada karşılaştığınız rakipler uluslararası markalar oluyor. Karel'in başarısı Dr. Mehmet Bilgay Akhan ise dünya devi markalarla rekabet ederek Görüntülü İletişim ve Güvenlik Çözümleri Direktörü dünya ölçeğinde bir firma yaratması ile ölçülmekte. "Hedefimiz Fikir ve Teknoloji Lideri Olmak" Firmamız96 bölüm olarak güvenliğin hedeflerini belirlerken, yalnızca ciro hedefleri koymuyoruz. Bizim ilk başta bu yıl için çalışmalarımız sırasında, bu hedeflerimizin yüzde 80'ini şu ana kadar başardığımızı düşünüyorum. Çünkü HD CCTV sistemini Türkiye'ye ilk biz getirdik. Bunun yanında bu kadar çok sayıda patentli ürünü ilk kez kataloğuna koyan firma biziz. Teknolojide öncülük yapıp, fikir lideri olmayı 201 l 'deki başa koyduğumuz hedef bu sektörde fikir hedefimiz olarak belirlemiştik. Önümüzlideri ve teknoloji öncüsü olmaktır. ..%1ında, deki yıllarda da Türkiye pazarının öncü "Pazara kaliteli ve ekonoqlik ürünleri sunarken aynı zamanda disiplin getirmeye de çalışıyoruz. Bu disiplin getirme çabamız en ucuzu abartan veya en hızlı elde edilebileni en üst köşeye oturtan değil; en kaliteliyi, en ekonomiği hak ettiği yere koyan bir anlayıştır. " 1 YANGIN ve GÜVENLİK SAYI 145 78 markalarından biri ve sektörün önemli bir oyuncusu olmayı planlıyoruz. Karel'in telekom sektöründe elde ettiği başarının benzerini güvenlik sistemlerinde de elde etmeyi amaçlıyoruz. Güvenlik sektörü Türkiye'de çok ilginçtir; ciddi anlamda parçalanm ı ş ve disiplinsiz bir pazar. Bir diğer önemli nokta da pazarın yalnızca fiyat odaklı olması. Bu çok yanlış bir unsur; çünkü en ucuz ürün her zaman en ekonomik ürün olmaz. Bunu, pazarlama bölümümüzle yürüttüğümüz ortak çalışmalar da kanıtladı. Artık kullanıcılar da bu konunun farkına varmışlar.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=