1ÜRÜN TANITIMI MyAlarmsis Bayi Modülü Alarm gözlem merkezleri işletme yapıları itibariyle kitlesel müşterilere düzenli hizmetvermeleri açısından GSM Operatör leri ve bankalar ile çok yakın kurumlardır. Bir gözlem merkezinin gelecek planla ması yaparken kendisine model olarak alacağı kurumlar da bunlardır. Özellikle gsm operatörleri müşteri devamlılığı ve yeni müşteri kazanımları ile ilgili yaptırdık ları çok önemli analizler ve bunlardan çıkarılan sonuçlar gözlem merkezlerine ders olması gereken bulgulardır. Hiç yeni bir müşteri kazanmanın size net karını eski müşterinizi kaybetmenizin verdiği maddi zararla kıyasladınız mı ? Yapılan tüm çalışmalar bu 5 yeni müşteri kazanacağınıza l eski müşterinizi muhafaza etmenizi tavsiye eder. Bu analizlerin iyi yorumlanması müşteri sayısının çok olduğu işletmeler için devamlılığın yegane şartıdır. MyAlarmsis Ailesi olarak, müşteri mem nuniyetini ve bağımlılığını arttıracak hizmetler ile işletme maliyetlerini düşürerek firmanın karlılığını arttıracak bir dizi hazır paketten faydalanmanın ayrıcalığını yaşıyoruz. Son zamanlarda gerçekleştirdiğimiz proje lerin en büyüğü olan Sega Alarm Gözlem Merkezi'nin MyAlarmsis Ailesi' ne katılması sürecinde firma işletim maliyetlerinden operatör hata payının azaltılmasına kadar bir çok konuda en son teknoloji ile desteklenen hizmetler sunulmuştur. Bu paketlerden en yenisi olan IVR ( lnteractive Voice Response - Etkileşimli Sesli Yanıtlama ) teknolojik altyapısı kullanılarak geliştirilen IVR modülü ile alarm gözlem merkezine gelen "kapanış gecikti" ve "sinyal uzun süre yok" mesajlarının sistem tarafından otomatik olarak aranması ■ 1 YANGIN ve GÜVENLiK SAYI 151 11 10 ve önceden kaydedilmiş sesli mesajın dinletilmesi seçeneği sunulmuştur. Ses kaydını dinleyen müşteri ayrıntılı bilgi al mak isterse operatöre bağlanabileceği bir seçenek de hizmette mevcuttur. Bu sayede merkezi en çok meşgul eden sinyaller otomatik aramaya bağlanarak hem daha hızlı bilgilendirme yapılması sağlanmış hem de yoğun saatler rahat latılarak personel giderlerinde tasarrufa gitme imkanı oluşturulmuştur. Hizmete sunulan bir diğer paket ise te lefon görüşmelerinin VOIP (Voice Over lnternet Protocol - lnternet üzerinden ses iletimi) kullanarak yapılmasıdır. Bilindiği üzere telefon görüşmeleri için en hesaplı seçenek olan VOIP, görüşme ücretleri dışında ses kalitesi ve bağlanma hızı olarak da normal telefon hatlarına göre çok daha üstündür. Sega Gözlem Merkezi'nde gerçekleştirilen dönüşüm projesinde uygulamaya konulan VOIP görüşmeleri ile operatörler müşterinin kartı üzerinden hem aramalarını hızlı bir şekilde yapabiliyor hem de o müşteriyle daha önceden yapılmış görüşmelerin ses kayıtlarına müşterinin kartı üzerinden tek tıklama ile ulaşabiliyorlar. Müşter i iliş kilerinde etkinliği ve açıklığı standartların ötesine taşıyan bu uygulama ile bir daha müşterilerinizle sorun yaşama olasılığınızı düşürebilirsiniz. Alarm gözlem merkezlerinin en büyük müşterileri tabi ki bayileridir. Bayiler ile sağlıklı çalışmanın iki ana kriterinden biri olan bayi müşterilerinin memnuniyetine yö nelik yapılan çalışmaların bir kısmından bahsettik zaten. Bayi memnuniyetinin diğer ana kriteri olan, bayinin kendisi ile sağlıklı ve verimli bir diyalog içinde alabilmenizi sağlamayı da MyAlarmsis kendine görev edinmiştir. Bu amaçla yenilenen Bayi Modülü tüm ihtiyaçlarınızı karşılayacak, eksikliğinin farkına varmadığınız bazı özellikleriyle sizleri şaşırtacaktır. Müşterinizin kartından bayi lerinize teknik servis formu oluşturmanızı sağlayan ve bu formu ister SMS ister e-mail olarak gönderme seçenekleri sunan bayi modülünde oluşturduğunuz formların durumlarını da takip edebilirsiniz. Devam eden sorunlar için hatırlatma gönderebilir, sorunu giderilen formları servis arşivine alabilirsiniz. Bayilerinize kuracağınız modüller ile bayilerinizin de kendi müşterilerinin sinyallerini izlemele rini hatta değerlendirmelerini sağlayabilirsiniz. Böylece bayileriniz de sizi daha iyi anlayacak ve ortak müşterileriniz olan abonelerin memnuniyetini bayile rinizle el ele sağlayabileceksiniz. MyAlarmsis Ailesi bireyleri, bir kısmından bahsettiğimiz bu paket çözümler ile hem işletim maliyetlerini azaltabilir, hem de müşteri memnuniyetini arttırarak uzun vadede yeni müşteri arayışına kıyasla çok daha karlı bir işleyişe sahip olabilir. SEGA Elektronik Ltd. Şti., www.sega.com.tr
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=