i n c e l e m e v e : g e r e7k) l iHö na llekmeı , ldekr uinareultdimmı r ml veareki .kyua rpuml uaşkl avreı yk oa nn 1ug0s ı u)nnlBad ear laae ydkdi yaı ner lşaıBt maa şal kı kna, an cı ' ankd aönn al el amc al eğ rı e an ara mmü i dr1 la4e hb. a0el e6l e . ed1 t9i ym8ee9ks ı ntoaılrral irahanlkidi3ızş4. aı nh7d2eadks iail myy ıel kı git ışenydl ier r. i hka çüambk umal üvünenedçdaeal kıi şramr aa r u h s a t l a r ı n rn kanuanm; enin deağdiaştirirkilaenruekn Madde 1- Bu kanunun amacı, sanayi, tri aşulrehı mt sma etvll eea rrdeı i,nğıi eşnyr e vri işeyareçi rlmlme arei sviiel e çi haş ell ı erş tr tı i rünmr i l nüa basitleştirilmesi ve kolaylaştırılmasıdır. Madde 2- Bu kanununhükümleri; Kana) u1'n5u9n326s8a-y2ı7lı5. uMmadudmelieıHıfzısıhha un ikapsarnına giren 1 . SınıfGayrı Sıhhi müesseselere, b) Nerede açılırsa açılsın, yakıcı p d a p ç k a e ea a l p rr ı l ı a ş o a y ı ky l l a a a eı l r c n a n ı ı , d t b i p ş i e u s l a t e n t a s r l l aa s a l y e yt r ı , o a ı ş c o n a ı k y l v i a t s ee r i d j r ı t e l a e v e n ğ h e r ı , l i i t b , L k ı e m e P t n a l G z i m ş m e r d e oa i r o c d y k l ad e u e ke r z m l l l l e e a e r r v r r e l ı i e e , , , c) 2634 sayılı Turizmi Teşvik Kanunu kS aa lpadsha)i ym2eıtn5Ka5 ag9ni rusenanuyt' undruı inz Pm7 o. mi lşi l ase dt mdVeeas lizei ilrei n e f ea yv, neı k8 . a Mn eu)and1ad. 23e 2vk3ea3p3 s. s asa mmy ı ııl fnı gak ı gadni ar uemnn layadeedrkleelseri enü, er ne t ee kn Gs a an yaYryaı i ,nSt iıah; ı ı hnb i uı Mvmeü dae idsğsdeeers l eieşlryei erner l ude ryı şi gıi nluedl haaen rmktaüal razl nü. v iş e le ı tmeler, işyeri açma ve çalışma ruhsatı i e s a s. lvmeeus is iul el l ebrui nklaapr ısna rd. eBnue thi mu slue sr li na rel ial i işl kg ii nl i sHyaöüynkı el ımt Rmüeensl imdk ei 2gK8a z. a0er2t ae. 1d9e 8ay9ma yteaı ynı ileah ni vas net i Kn2 a0a d0n 9ue 4n rn n hs aayzıılrı lRa neas mr aikG0a 9z e. 0t e3' .d1e9y8a9y ıtnalrainhml i ı ş2t0ı r1. 0 3 Madde 3- İşyeri açma ve çalışma d y ru ı e ş h t ı k n a s i a ) d l t i B a d ı n e k ir ı l a e . l v d a e n iy r t m e ü h m e u y d ie ş u y t a e la ş r a r le ı ğ v r ı i d e v a m e k i ü ş i c le m a t v m e ir r e c a l i e l l a r e n e r Valilikler ve Kaymakamlıklar. b) Belediye hudutları ve mücavir alan Biçeinleddeikyaellaenr tüm işyerleri ve işletmelere c) Belediye hudutları ve mücavir alan Bi çüi nydüekkş eahl ai nr Bt üeml e di şi yyeersii voel ai nş l eytemr leelredred; e n c BMaüş ek saasn)el sı2ğe .ıl, evr ei ç i3n . BSüıynüı kf şGe hai ry Br i e lSe ıdhi yhei cb) Sıhhi ve sair işletmeler için ise BBeülyeüdkiyşeehBiarşBkelediyesi içindekalandiğer anlıkları vermeye yetkilidir. ---=--- ½ulısatlandırıııada itfaiyeye ııedeıı ihtiyaç duyulmuştur?" diye sorulduğuııda; yaıııt yasal prosedürler doğrultusunda yaııgııı öıılemleriııin alınması ve aldırılması olarak karşımıza çıkmaktadır. Madde 4- Üçüncü madde de yb ea lpi rı tl ial ec na km eb recyi laenr , ivzen i ni nvceerl iel mmeesl ie irçdi ne da şüazğe ındlae nöencgeökr üy löennegt me neel il ğki rei tsearsl earl ıer gl aörr e . c) Yangın, patlama, genel güvenlik, iş gky oüo rlvluaenrnmı ,l i aği msi ı, ai ilreş, çikli ga tsi l ami ğdülüı lğzkeı i, ny tleer tami fvei kel e drveoe ağ yka kna ırı rnaı B Y R da a e ö v k s 2n r m a a 6 e n n i . t m l 0 m ı G ğ 9 a ı e. m a n 1 l z m 9 i a e ğ 9 k; t i 5 e ş G a ' t d a r M a ty e ı r r a i a i y h r d S a i a n n d ı y h d m e ı h e n a i l k 2 a M 3t 2 n a 4 üd a ı e n 1t r e s 6 . s S e s a s a " ğ e y B l l ı e ı l k u r ı yb aö şnl' ı'eYktelmı beöl il lmiükmt eü mng ("ed: çB) eibr nienncddi sei ınymeifmgGöal reer; id e n " tki aka yrSıhhi -----------------Yangın ve Güvenlik il Sayı 38 Mayıs - Haziran'98 M ü e s s e s e l a l a m ı n bi k i nmc iınsdıanneı rfVbG a y rüi çdSüanı nhcühSaisığmMlıküBe saskeasnelılğeır, a l a alilik, fGayıi Sıhhi MKs ı anüyı ermlsasreı s ei çl ienrdobel aaVrkaıakml i lmi kd, adni ğme re rikl çeezl eirl dç ee akamlık belirtilmektedir. Aynı yönetmeliğin dosya tanzimi bGb ai al şgyl iı rği vı eSa lı tbhı neh dli gaMe 1 l e8ür. emsb söaedl südemel esüri ndi(en3n)b i ibrsietnencndi eis cı (necık)f ogs üleatr rueaknklui ynöedntael e; r mi"i Yl l i ekar niş nag rıant lı ı ngv dee tı iğpr ıai nl tmal ademka iat rel bad rei rl .igç ei n" yBi l aee pl eaR il d n g u i B y l h i a e l s i k l a et a o r nl v y a l a ı e r k n a , b k g V e ı n a il l g t i v f l e a i e k l i e p y , n K a e d t l a l e i a y r r m mm in a e a k y gi a ü e ş m t v l e e e l r m ı n l k i l i l i v n i ğ k e i i ras aışnpa ı omr rl aua rns ı ıuni açdr iaanmd aei tkf htaaei dyr ı ert l üakrr o. Hyn atarpt ot ıanl übı nne el ep drt oai yjbeei tbkueotl nui rul t mli ml mausi şşı t vugree. bZr eealkteel dinli iybğei izl ei hmr ce erk uopynl gua umt fl oau mrzmua ydd aaa roul uh şs"taRut rl uamhn asdakı ntt lanadnaı rdd. ı ra mi t fa adi ay ei t nf ai ni yç ea yl ı eş mn ea dl ae rnı Y y a i d l1 l a a a d t ; n i n ı y y n g g a a l ın m ç ı n n ı d t a v y us e ö y ı a p n o s u a a l l la m t e l r l p m a a u r m k ş o l t k s e a u e a l r r d a ı i ? · rü n ş " a ı r n i d l n k u e i a r yz r d a ae ş o l ç ı s ı ğ o ı ö n k ı r u n mm u l l e t la d a u m k u s s w t ğ l ı a e u 1 d r v d n i ır n a e . ai sl eı n db ıuğ ı ön nı bl eeml g leel er in dki on nnterko lz oi rl eu ngl uölrueğvu lgşeıümncdüı izdr di ül aer nn. iKtdfaaa di ykeearl yce rineabvki rel ar tni ol eapnnl ub vmi re y aay pna tlnıangymı ın gvi l uüe rvydeaunş mal i nğd diunı yğemı küaal zkr lşeı ığmaı nşi zı erdınebçboauşr pvy ı aec trı ı mör ı rmi nş el gikkül ecvrüei dmeüoml mk üans ao ltme dabz di rı adlimy ea dküdşaü naül dyıor mr uamk. d a NEYAPILIYOR, NAS I L YAPILIYOR? b a h Yi s aknognı nu sGu üy va pe tnı lni ğmi ngi ün csüanğül aknuml l aa ns ıa icçai ık1 bir çok itfaiyenin kontrol imkanları çok rnmmHrnR� 1
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=