Yangın ve Güvenlik Dergisi 41. Sayı (Kasım-Aralık 1998)

. . .. . .. .. .. COMPAQ ETKiLi GUVENLIK COZUMU SUNUYOR .:, Compaq'ın Biometrik-Temelli Teknoloiisi Ağ Güvenliğini Geliştiriyor; Yardım Masalarına Gelen Telefonları Azaltıyor. Compaq Offers Efficent Security Solution Compaq's Biometrics-Based Technology Enhances Network Security and Reduces Phone Ca/1s Coming to Help Desks Bi lgi yönetimi maliyetlerini düşüren en son teknolojilerin temsilcilerinden Compaq, son olarak, biometrik güvenlik teknolojisi alanında Parmak İzi Tanımlama teknolojisini duyurdu. Compaq Deskpro'ları, Armada PC'leri ve Professional iş istasyonlarıyla uyumlu olan bu ürün ağ güvenliğini pekiştiriyor, oturum açma işlemini kolaylaştırıyor ve büyük işletme ağlarının yönetim maliyetlerini azaltıyor. Parmak İzi Tanımlama teknolojisi, test ve değerlendirme sürecinin ardından, Ağustos'98'de dünya çapında dağıtılmaya başlandı. Compaq PC Ürün Grubu Genel Müdürü ve Başkan Yardımcısı Micheal Winkler, "Parmak İzi Tanımlama teknolojisi, faydalı bir buluşun ve Compaq'ın müşterilerden gelen basitleştirilmiş bilgi işlem taleplerine nasıl yanıt verdiğinin mükemmel bir örneğidir. Bu güçlü güvenlik çözümü ile ödüllü Deskpro PC'leri birbirine bağalamak, ticari müşterilere, hem dağıtımlı bilgi işlem ortamı yönetiminde, hem de yardım masasına gelen telefonları azaltmada yardımcı olacaktır. Böyle bir üst düzey çözüm sunan ilk PC satıcısı olmaktan dolayı çok heyecanlıyız." diyerek endüstrisinin biometrik teknolojiler konusunda ve standartlaşmasında öncü görev üstlendiğini vurguladı. .. . . . SYS YUM iKTiSAT BANKASI SUBELERINDE .:, SYS in ali İktisat Bank Branches Türkiye' de ilk defa bir banka, bütün şubelerinde birden, SYS'nin PostoffıceNT sesli yanıt sistemine geçti. Bankalar, daha hızlı hizmeti sunabilmek amacıyla sesli yanıt sistemlerini tercih eden banka� lordan biri olan İktisat Bankası sektöre adını veren SYS Firması'nın Postoffice-NT sesli yanıt sistemini bütün şubelerinde kullanıyor. Banka çalışma performansının arttığını belirten yetkililer sistemin şu ana kadar 40'ın üzerindeki noktada hizmete girdiğini bildirdiler. Telefon trafiğinden doğan iş yükünü banka çalışanlarına eşit Yangın ve Güvenlik m Sayı 41 Kasım - Aralık '98 dağılımını sağlayan ACD özellikli postoffice-NT sistemi, müşterileri de açılmayan, meşgul çalan telefonlardan ve bekletmelerden turtarıp zamandan tasarruf sağlıyor. Ayrıca bu sitem sesli yanıt özelliklerinin yanı sıra çağrı kayıtve ücretlendirme -işlevi gibi özellikleri de taşımaktadır.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=