116 1YANGIN GÜVENLiĞi e d - -A D oly i a k ı c rmm ak a o . to şarllaterdriakkiapyaalğı oselavciyaeks. i normal 2.4 Dizel motor sistemi koşulları a-Yakıt tankının 2/3'0 dolu olacak. b-Pdaanoolasceaçki.m şalteri otomatik pozisyonc - aOkkıumnı adne ğaek rül evr ionl toa rj mdaelğoelral cear ik .v e ş a r j d - Az ak ük ok on nt rtor lo ll al ammbbaassı ı kaaçpı ak l vı eoyl aacaakkü. a r ı e-oBlüatcüank.alarm kontrol lambaları kapalı gf -- DMioş tl iogr rçuabl ıuş/ mr eadsüükrt eö sr iydaeğğseervi ioykeul enrai cnao kr . h 1- - S K m a oa r ğ l t e u o r t l m a y c a a a ğk s . s u e cak. yvui yseesvi inyoersmi anloor ml a ac al ko.l a j- Aolkaüclaekr.deki elektrolit seviyesi normal k1 --ASkuücbeakeşltai rıısnıtdıcaıskıoçroazlıyşoancaokl.mayacak. 2.5 Buhar Sistemi Koşulları nBourhmaar lbaoslaınccaıkg. östergesindeki okumalar 3. TEST Tileesst iysat epmmian, pu ye gr i uy ondçi ka fl ıi zş mi k sae ldkuor unmtr©ulnleur db uo nğ ur unl atme satk ei çdiinl mgee raemk lai dci rı ,. tPaol empp ae dgi lreun vo et oyma ai st ti ke nçeanl ı şs ai sbt ei l mm eçnı iknt ı ssıanğdlaa ne ml l ea sv ıedyı ra, y ya e y a n r b ı i c l p m a o e m m k u p ti a a r. y ge rnueb ui l ne uanç ıekkçsai kbl eerl ii nr l ie ns ae pmt ea Yr uamn ag ı ns i ps toemmpl ea rsi ınndı ne , us zu uens az sal mı yaann pg eı nr i yk oo dmue sbio yg ue nr ec ka mf oe nk kt esdi yi ro. nTl aersı nt l ıe ry eersi nnea sgı en tdi ra ab ruı lzuan ya an pnmo ak ss aı nnal avr e, paoc mi l pd au nr uı nm beüsynüaks ıbni r nd eaddeenboi bl ma saısnı çn adiezği ne rvl eerriinl md ee maezlai dlimr . a y a 3.1 Haftalık Testler t f H i y a e f t a ç l a ı k l ı ş p m o a m p p a e r ç s a o l n ı ş e t l ı i r m h a a z l a ı r r ı n b u d l a u n k d a u li t lr H ı u ş a l m m ft a a a y l l ı ı ı k d t t e ı e r m . s t i lne re, daecbi li ldmuer uk mi çlianr gdea raenkil içdai r . Bmuont odral anr ı nb ıanş kçaa l dı şümz ae snıl i utyegsut nvyea ğdliazne-l YANGIN ve GÜVENLİK SAYI 89 mk aarnt eı rn ds ea ğnl ae nmmd ea ns ı nkao ryuanrmd ıumş coı loulru. r v e t Otomatik haf tkoi lpd rea ky üaspt ıül mb t o a a r m l u ık a t t s e e ı s s , i t s l t e a o r t p ı i n n r ı a g n k e a r a e y l k r t ı ı t l i m ğ v i a e ş s y e ı a nmaav be ay as ı knoç pl amr ıa ns ıonram anle dh ea nl i noel udr ö( Çnaml ıeşz vdeirdpeo)m. pa çalışmaya devam ettiği takt Ds oi zğeul t mm ao t sour yu uvneuyna syaağnl ag nı nmpaos mı spoansuı nc ua l om al b u o i ş t l o i a r r . n u B k v u a e y n ı u p p n l o a m s rl o a p n a e u m c m u m i l i e o l a t a a ş r n ı a r k ı k l a ı d s r a ı ı n bı d o r i ş z v a e el t zg E a r l u e ra k b t u r r n i g k u ö m n rü o hr t . a o frtuayl ıl ka tteashtri i sk ue da ikl eı şnı po ol mmapka spıaznı nı ngoetroçme kal tei kş toi rl ial mr aekl i dç ai r l. ı şBmu at es sı yt lpaoyma pılmalıdır. BP uo mt epsat i nm ai nmi ma uc mı p o1 0m pdak . kçaaplaı şsmi t easl ıi nd ıi nr. öml çe üs li dmi re. s1i 0d edğa ikl ,i ksai sl ıt ke mç ai nl ı şemk saepr se irzi yeoddi lu t ımoayduı nk cgaü pr üol tmü pvaedyaa at i şt rı er ış iı ms ı noml uap, oa ll mı ş aı l gı�ı kontrol edile@ektir. Bu test esnadsıünzdealtiklmareşliıdlairş.ılan problemler derhal t pHaalfı t va al ınk atdeas tçl earl ı eş ısrnk ae ns ı, npdoamppoami çpi na dkeak i ys uoynutna hal işyıer ı vıas ınnams ıa gmearseık iirç. i n s i r k ü l a s t h D a izel motor tahrikli pompa grubunun f p o ı la lm rta a al k l ı ı k d ç t ı a e r. l s ı B ş ti m u d a e t s e s ı s u y t l a a p k o gı m ş e ı p r o ç a l e m n k ı a l n e k ş o s t ı t i z o ri ı m l n e a c y t e a i k k tvees tmi ni nai mm ua mc ı 3d0a dpaokmi kpaa s ük raepcaeski tt ei r . dBeu ğp ae r lgerrui nbi usnaupnt aaml ıaşkt ı dr ıel mğ ial ,ssı da ıdr .e c e p o m t eRşaadnyj aö tröü r ysüozğüunt md eanl ı pd oi zme lp ma ogtöovr ldaer sı i ıns ı ds ıer na ssıunydua spi rokmü lpeaekt ma peazl.ı Hv aa fnt aa l dı ketğees rt il ne r zd ae r ça ar lgı şöırr mk eenm epsoi mi çpi na ns iı tnk üı sl aı ns ay no ns ut adhal ni t y B lae a r d s v a ı a n N l ç fi F t k aP u h A l l l i a y 2 n e 5 ı ' l e v m a ga l ö f s i r ı e k g u u e ll y a r g e n u k ıl n m a n me k u t t e a e s y d is e ir a n . t e ve testler haf pılmalıdır. talık testler esnasında ya t bPeol mi r tpi l ae nç ag löı şr sı rekl egnö zalşeamğlıedra vk ie t aa yb al or dl aar gerçekleştirilmelidir. 'fablo 3. Haftalık Ggzlemler / Pompa Çalışıyorken Yaoılacaklar. Parçalar Pompa çalışıyorken yapılacaklar Yatay 1- Emme ve basma basıncı değerlerini okuyun. Bu okumalar Pompalar aber alisrtı inledna kkiafpaar kl ı kvaapnaal ıdveağneari dileeğkearirnşiı lbaeşltirı rtıinr.. B u değeri etikette 2 - Syaalrma yaas ct raakgul eyngluenr i mn diektna sr daal ms aı zsı nt rtaı ngıönzsl eoyğiunt. u l m a s ı n a 3 - uPyogmu pnabgi röavkdıeşsı ni noi ladşuı ğr ı uı sgıönvmdaedtaa nh l ikyoer uvyaal fcı nadke n gözlenmeli. Dik Pompalar 1- f B a asma basıncını basınç ölçerden okuyup, su seviyesindeki r - etikkeatienk�leekyiink a( apyanl ı ı vbairnima leeğr ei lrein) .i Bk au rtşoı lpal ya mı p kdaerğşeı lrai nmpaodmı ğpı naa b a k ı n . 2- gSlaelnmdaesntrgaönzınleysionğ. utulması için uygun bir miktarda sızıntıyı 3- oPlodmu ğpua ggöövvddeestainhiliyaeş ı rvı aılsfiı nndmeandgaönzkleonrmuyealci.ak u y g u n bir a k ı ş ı n Dizel Motorları 1 - Ul syı geuşna ndjeöğr üi lnsdeesno ğs ou tğmu tamsai sst eu my ui nniunnsbü az gs eı l dc ıiğn ıi nkı ognötzr ol el yeidni. n . aByuanralaryaığnm. en uygun değil ise, basınç azaltma vanasını 2 - dDeoğğer rul ehr ıizi ç, iyna ğm ob taosrı ngcöıs, tseur gseı /c aökl çl üı ğmı apmapneorsmu ektor en tşr aorl üj n ü y a p ı n . 3 - gAekrüe kk lui yt su ep ba ka üş l ka ur ı tnudpa bkaoşr loazr yı noı nt eoml mi zal ed yı ği nı n. d a n e m i n o l u n , 4 - kPoonmt rpoal neıdni nç. aDl ı şi zme al ssiısdt eumr di ubkat as nı n sç oknaryaı ,t ggirrai şf i ğpienri ddeel eğri şi nt ii r i n . ®;'
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=